13.3.14

APPARTEMENT AAN DE THAMES

sinds ik vorig jaar voor mijn verjaardag de linvingetc cadeau kreeg van mijn ouders ben ik verslaafd aan dit blad. er staan geweldige huizen in, helemaal in mijn stijl. deze maand tara bernerd, spijker op zn kop wat mij betreft. haar eigen appartement is geweldig ingericht. veel vilt (de prachtige minotti bank), fluweel (de petrol kleurige kussens op de bank), leer, hout en beton. prachtige combinatie van materialen en ook nog eens prachtige kleuren. grijs, licht leer en petrol. het kleed is custommade in een geweldig ikat, waar ik sowieso al fan van was.
en wat het helemaal mooi maakt is dat een van mijn favoriete design klassiekers in haar huis staan; de kilin armstoelen van sergio rodrigues voor espasso. die staan hoog op mijn lijst!
verder veel industriële details, zoals de deuren in de hal en badkamer en de betonplaten in de hal. veel verschillende plekken in huis waar je kunt zitten en werken met prachtig uitzicht over de thames en heel erg veel kunst aan de muren. dat laatste is iets waar ik meer in wil gaan investeren en kan je huis meer diepte geven zoals je ook hier ziet.









via lonny, fotos james merrell

No comments: